လားႏွစ္ေကာင္စပ္ၾကား ျမင္းတစ္ေကာင္သြားသလို
ေနရာက ပြဲခြင္တစ္ခု၏ ႏွစ္ပါးခြင္တစ္ခုတြင္ျဖစ္သည္။
မင္းသမီးက “ဖ်ားႏွမေလး ပင္ပန္းလွပါၿပီ ေမာင္ေမာင္၊ ဒီစခန္းကျဖင့္ တစ္လွမ္းမွပင္ မေရြြ႕ႏိုင္
ေတာ့ပါဘူး”ဟုဆို၍ ထိုင္ခ်လုိက္ေလသည္။
ထိုအခါမင္းသားက “ဘာမွ စိုးရိမ္ေတာ္မူပါနဲ႔ ႏွမငယ္။ လားႏွစ္ေကာင္စပ္ၾကား ျမင္းသြားသလိုပ”
ဟူ၍ ဆိုလိုက္ေလ၏။
ဒီအခါ ေဘးမွာရွိတဲ့ လူပ်က္တစ္ဦးက “ဘယ္ႏွယ္ဟာလည္း ကိုယ္ေတာ္၊ သူတကာ့မင္းသားမ်ား
မွာ မင္းသမီးက ပင္ပန္းလွပါၿပီ၊ ေမာလွပါၿပီလို႔ဆိုရင္ မင္းသားက မလိုက္လိုက္ေအာင္ ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး
ေခၚရပါတယ္။ အခုေတာ့ ကိုယ္ေတာ့ဟာက “လားႏွစ္ေကာင္ၾကား ျမင္းသြားသလိုပ”ဆိုေတာ့၊ မင္းသမီး
ကလိုက္ပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ္ေတာ့ေခ်ာ့ပံုမ်ိဳးနဲ႔”
ထိုအခါ မင္းသားက လူပ်က္ဘက္လွည့္ကာ“ ဟဲ့ ဟဲ့ လူမိုက္မ်ိဳးတို႔၊ မင္းသမီးကို ေခ်ာ့လို႔မွ ေခ်ာ့
မွန္းမသိတဲ့ဟာေတြ၊ အခုပြဲကိုရႈစားေနၾကတဲ့ အစ္ကိုအစ္မေတြက နားႀကီးမ်က္စိႀကီးေတြဟဲ့၊ တစ္ထြာ
ေလာက္ေျပာလိုက္ရံုနဲ႔ တစ္လံေလာက္နားလည္ေတာ္မူၾကတာ။ ရပ္ႀကီးသူရပ္ႀကီးသားေတြဟဲ့။ ေရွးက
မင္းသားေတြဆို ခုလိုမင္းသမီးက မလိုက္ႏိုင္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ “စိုးပါနဲ႔ေမ၊ မိုးၾကယ္မို႔လား၊ သည္ေတာင္ကို
ေမာင္ၿဖိဳပါ့မယ္၊ ျမင္းမိုရ္မို႔လား။”လို႔ ဆိုၾကတယ္ ေခ်ာ့ၾကတယ္မဟုတ္လား။ ကာလက အတိုႀကိဳက္တဲ့
ကာလဟဲ့။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ငါကလည္း အတိုေကာက္ကို ဆိုလိုက္ရတာဟဲ့။
ထိုအခါ လူပ်က္က“စိုးပါနဲ႔ေမနဲ႔ ကိုယ္ေတာ့လားေတြ ျမင္းေတြနဲ႔ ဘာဆိုင္တာမွတ္လို႔” ျပန္ေျပာပါ
တယ္။
ဒီအခါ မင္းသားက“ကၽြန္မ်ိဳးမကေမြးတဲ့ သေပါက္မသားေတြ။ ျမင္းစီးလို႔မွ အထီးမွန္းအမမွန္း မသိၾက
ဘူး။ ဒီမယ္ နားေထာင္ၾက “စိုးပါနဲ႔ေမ၊ မိုးၾကယ္မို႔လား။ ၾကယ္မို႔လားေနရာမွာ လားတစ္ေကာင္ေနာ္ မွတ္
ထား။ သည္ေတာင္ကိုေမာင္ၿဖိဳပါ့မယ္ ျမင္းမိုရ္ အဲျမင္းမိုရ္ ဆိုတဲ့ေနရာမွာ ျမင္းတစ္ေကာင္ေနာ္၊ ၿပီးေတာ့
မို႔လား ၊ အဲဒီမို႔လားေနရာမွာ လားတစ္ေကာင္၊ သည္ေတာ့ လားႏွစ္ေကာင္စပ္ၾကား ျမင္းတစ္ေကာင္သြား
သလို”မဟုတ္လားဟူ၍ မင္းသားကရွင္းျပလိုက္ေတာ့ ပရိသတ္ႀကီးတစ္ခုလံုး ပတ္တုပ္လို႔ပင္မရေအာင္
ရယ္ေမာလိုက္ၾကပါသတဲ့။
(ဦးလတ္ေရး ေရႊျပည္စိုး၀တၳဳမွ)
No comments:
Post a Comment